V.V. Vosmeer

Eerste training 35+ veteranen 9-8-2023

Familiedag 17-6-2023

Tholencup 3-6-2023  JO 7-8-9-10

VVVosmeer steunt het goede doel.

De afgelopen weken probeerde de pupillen van JO9 en JO11 zoveel mogelijk doelpunten te scoren tijdens de wedstrijden. Voor ieder gemaakt doelpunt kregen zij namelijk geld.
Lily-Rose de Boer JO11 had een klusjesactie bedacht voor op school om geld in te zamelen. Klasgenootje en tevens teamgenootje van Lily-Rose, Levi van Leeuwen bracht Paul Beckman Lapré, de trainer van JO11 op het idee voor de doelpuntenactie. Levi vroeg aan zijn trainer om tijdens de aankomende wedstrijd spits te staan. Toen Paul vroeg waarom Levi dit graag wilde , kreeg hij als antwoord dat hij voor ieder doelpunt 1 euro zou krijgen voor het goede doel. Paul kwam vervolgens op het idee om alle pupillen hieraan mee te laten doen en vroeg de ouders voor ieder doelpunt een bijdrage te geven. De vereniging vond de actie ook uniek en droeg ook bij aan ieder doelpunt. Uiteindelijk kon Paul een bedrag van maar liefst € 100,00 overhandigen aan Stichting Westerlicht. Stichting Westerlicht biedt (ex)kankerpatiënten, hun naasten en nabestaanden een warme plek en een luisterend oor. Ook organiseren zij gezellige middagjes uit zodat patiënten, hun naasten en nabestaanden hun zorgen even kunnen vergeten. Het geld zal gebruikt worden voor het inloophuis in Tholen.

24 februari 2023
VVVosmeer op bezoek bij Sparta-Utrecht

V.V.Vosmeer WK Poule

Na een zinderende finale is de uitslag van de V.V. Vosmeer WK Poule bekend. Ook tijdens de finale was het spannend wie uiteindelijk de winnaar van de poule zou worden. Uiteindelijk kunnen we Theoldfox (Aike Hommel) kronen tot winnaar.

De top 10 is verder als volgt:
1. Theoldfox (Aike Hommel)
2. Boerneuze (Ben Suurlant)
3. Leendert43 (Leon van 't Hof)
4. Vosmeer Fanatics (Youri Ponse)
5. Waterzakman (Jan van Poortvliet)
6. Lekker heet (Amanda Kieneker)
7. Renif1 (Rob Faessen)
8. Toon Lindhout
9. Thomas van Dijke
10. Bassie (Bas Laban)
De prijzen zullen binnenkort aan de winnaars worden overhandigd
Iedereen bedankt voor zijn deelname en tot het EK van 2026.
Groeten,
Pascal en Leon

December 2022 Sinterklaas en Pieten bezoeken vvVosmeer.